2008.05.09
Dar viena “Volkswagen” variklių kūrėjų sėkmė

Gegužės 7 d. Štutgarte (Vokietija) “Volkswagen” variklių kūrėjams įteikta garbinga “Metų variklio’2008” premija. Šios markės automobiliuose montuojami TSI varikliai pelnė dvigubą apdovanojimą: 1,0-1,4 litro darbo tūrio kategorijoje geriausiu pripažintas 140 AG/170 AG sudvigubinto pripūtimo TSI variklis, o antroji vieta skirta naujausiam  “Volkswagen” 122 AG TSI jėgos agregatui.

 “Volkswagen” ir vėl pratęsė pergalių seriją. 1,0–1,4 litro darbo tūrio kategorijoje “Metų variklio” titulą jau trečiąjį kartą pelnė sudvigubinto pripūtimo TSI varikliai. Tai neatsitiktinis laimėjimas. Mechaniškai varomo kompresoriaus ir išmetamųjų dujų turbokompresoriaus derinys – efektyviausių benzininių variklių skiriamasis bruožas.

Pagrindinis tokio tipo variklių pranašumas – maksimalus pasiekiamas dinamiškumas su mažiausiomis degalų sąnaudomis. Tai pripažino ir “Metų variklio’2008” vertinimo komisija, sudaryta iš 65 žurnalistų, atstovavusių 32 valstybių automobilinius leidinius.

“Džiugu, kad mūsų sukurti TSI varikliai pademonstravo naują benzininių variklių galimybių lygį, užtikrinantį ypatingą dinamiškumą ir ekonomiškumą. Tai, kad  iki 1,4 l tūrio kategorijoje “Volkswagen” TSI varikliai vėl pripažinti geriausiais, vertiname kaip didžiausią mūsų viso kūrybingo konstruktorių kolektyvo darbo pripažinimą”, - atsiimdamas apdovanojimą kalbėjo “Volkswagen” benzininių variklių konstruktorių grupės vadovas dr. Rüdigeris Szengelis.

Teisingą “Volkswagen” koncerno variklių gamintojų darbo kryptį liudija ir kitas įvertinimas: “Audi” 2.0 TSI variklis pripažintas geriausiu 1,8 – 2,0 l tūrio kategorijoje. Šis variklis debiutavo “Volkswagen Golf GTI” modelyje, o  dabar montuojamas ir į kitus koncerno automobilius.

TSI varikliai dabar jau montuojami dešimtyje “Volkswagen” modelių. Šie benzininiai tiesioginio įpurškimo nuo 90 kW/122 AG iki 169 kW/230 AG galios varikliai pritaikyti itin plačiam spektrui modelių – nuo “Golf” iki  neseniai pristatyto “Passat CC”.

Dar šiemet su TSI varikliu startuos ir naujasis “VW Scirocco”. Šis automobilis, kurio ratus suks 122 AG TSI variklis, 100 km. kelio naudos vos 6,1 litro degalų. Tad netenka stebėtis, kad ekspertai jį jau dabar vertina kaip vieną ekonomiškiausių pasaulyje sportinių automobilių.