2008.05.03
Lietuvoje debiutuoja “Volkswagen Caddy Maxi”

Didžiausias Europos automobilių gamintojas “Volkswagen” pristato padidėjusios talpos “Volkswagen Caddy Maxi”.

Daugelyje šalių bestseleriu tapusio “Caddy” naujoje versijoje gamintojams pavyko įkūnyti geriausias transporterio ir kompaktinio vienatūrio savybes. Todėl funkcionalusis naujasis “VW Caddy Maxi” tampa ir naujos automobilių klasės atstovu.

Lyginant su įprastu “Caddy” 47 cm pailgintas “VW Caddy Maxi” - vienas didžiausių modelių tarp kompaktinių vienatūrių ir mažųjų transporterių. Rekordiniai šio segmento atstovo duomenys – jis gali gabenti 800 kg krovinių, kurių tūris iki 4,2 kubinio metro, tempti priekabą prikabinimo įtaisu, išlaikančiu iki 1500 kg apkrovą ir, atsižvelgiant į vidaus erdvės konfigūraciją, transportuoti iki 2.250 mm ilgio krovinius. “VW Caddy Maxi” salone abai patogiai gali važiuoti net septyni žmonės.

Naujajam “Caddy Maxi” bevei be pakeitimų pritaikytas jo pirmtako dizainas. Esminis skirtumas – 470 mm kėbulo pailginimas. Palyginti su  4405 mm ilgio “normalia” versija, “Maxi” paaugo taip: 151 mm padidėjo iškyša užpakalyje, 319 mm – atstumas tarp stumdomų durų ir užpakalinės ašies. Automobilio bazė pailgėjo iki 3002 mm.

Ypatingą sėkmę “VW Caddy Maxi” turėtų užtikrinti transformuojama, aiškiai suskirstyta ir prabangiai įrengta jo vidaus erdvė. Salono koncepcija iš esmės liko nepakeista. Identiškos, kaip ir pirmtako, sėdynės, o taip pat ir pripažinimą pelniusi funkcionali vairuotojo darbo vieta. Atkreiptinas dėmesys ir į dvejas praktiškas stumdomas duris, automobilio spalva dažytus buferius bei kitas dalis. “VW Caddy Maxi Life” versijos vidaus erdvė išsiskiria ypatingai puošniais sienelių ir sėdynių apmušalais bei įvairiais elegantiškais lentynėlių karkasais.

Puikų komfortą ir pakankamai vietos “Maxi” užtikrina ne tik vairuotojui ir priekyje sėdinčiam  keleiviui, bet taip pat dar penkiems žmonėms, įsitaisiusiems dviejose galinėse sėdynių eilėse. Specialiai keleivių patogumui  naujajame “Caddy Maxi” atstumas tarp antros ir trečios sėdynių eilės buvo padidintas 50 mm. Komfortišką įlipimą į “Caddy” saloną užtikrina 700 mm pločio ir 1108 mm aukščio stumdomos durys.

Užėmus visas septynias sėdimas vietas, dar lieka 380 litrų tūrio erdvė kroviniams. Antroji sėdynių eilė gali būti atlenkiama ir išimama, trečiąją sėdynių eilę keletu rankos judesių lengvai galima išmontuoti. Kroviniams skirtos erdvės talpa tokiu atveju padidėja iki 1.350 litrų.

“VW Caddy Maxi” klientai turės galimybę pasirinkti vieną benzininį ir du dyzelinius variklius. Benzininis motoras išvysto 75 kW/102 AG. Šiek tiek didesnę galią ir ekonomiškumą demonstruoja du TDI varikliai. “Volkswagen” variklių gamą papildė naujas 103 kW/140 AG TDI variklis, kitas - jau anksčiau pateisinęs viltis 1.9 TDI variklis, išvystantis 77 kW/105 AG pajėgumą. Pagal klientų pageidavimą jis gali būti tiekiamas ir su dvidiskės sankabos DSG transmisija. Suodžių dalelių filtrai abiem TDI varikliams montuojami kaip standartinė įranga.

“Volkswagen” lengvųjų komercinių automobilių gamintojai siūlo trijų versijų “VW Caddy Maxi”, kurie specialiai pritaikyti atitinkamiems klientų poreikiams. Tai vienatūrio stiliumi sukonstruotas “Caddy Maxi Life”, universalus “Caddy Maxi Kombi” ir verslui skirtas “Caddy Maxi” furgonas.