2008.09.18
Debiutuoja „Volkswagen Caddy“ su visų ratų pavara

„Volkswagen“ komercinio transporto gamintojus, prieš keletą metų pateikusius rinkai „Volkswagen Caddy“ automobilius, nuo pat pradžių lydėjo nepaprasta sėkmė, neretai pranokstanti net pačių gamintojų lūkesčius. Natūralu, kad ši sėkmė gamintojus privertė ieškoti būdų, kaip populiarų, noriai perkamą automobilį dar labiau praturtinti naujais kokybės ir funkcionalumo parametrais.

Naujausias šių pastangų rezultatas – netrukus Hanoverio IAA parodoje įvyksianti pasaulinė „Volkswagen Caddy 4MOTION“ premjera. Bekelės debiutantas startuoja su nuolatine visų varančiųjų ratų pavara, kurioje varomoji jėga paskirstoma per elektronika reguliuojamą naujausios kartos „Haldex“ sankabą.

„Volkswagen Caddy 4MOTION“ atsirado ne tuščioje vietoje. Kurdami didesniu pravažumu pasižymintį automobilį, gamintojai modifikavo daugelį šio modelio versijos su priekinių varančiųjų ratų pavara komponentų ir įdiegė daugybę naujų techninių sprendimų.

Kartu su ketvirtosios kartos elektronika reguliuojama „Haldex“ sankaba prie didesnių naujovių priskirtini kardaninis velenas, galinės ašies diferencialas, naujoviška išmetamųjų dujų sistema, naujai sukonstruotas degalų bakas ir sustiprinti galinės kėbulo dalies lonžeronai. Kadangi priekinė ašis paveldėta iš „Caddy“ su priekinių varančiųjų ratų pavara, galinę standžiąją ašį iš esmės teko modifikuoti ir pritaikyti ją visų varančiųjų ratų pavarai.

„Volkswagen Caddy 4MOTION“ įmontuota mechaninė šešių laipsnių pavarų dėžė, serijinė važiavimo įkalne pagalbos sistema, o taip pat serijinė elektroninė stabilumo programa (ESP).

Į „Volkswagen Caddy 4MOTION“ serijinės įrangos paketą Vokietijos rinkoje įeina priešrūkiniai žibintai, termoizoliaciniai stiklai, 15 colių ratlankiai su 195/65 R15 padangomis, daugiafunkcinė prietaisų rodmenų sistema ir slankiosios galinės dešinės pusės durys  („Life“ versijoje – papildomai ir iš kairės pusės). Pagal pageidavimą klientas gali užsisakyti versiją su į viršų pakeliamu bagažinės dangčiu arba dviejų dalių galinėmis durimis.

„Caddy 4MOTION“ ratus suka keturių cilindrų turbodyzelinis 105 AG (77 kW) variklis. Ekonomiškas TDI variklis montuojamas kartu su kietųjų dalelių filtru DPF ir atitinka Euro 4 ekologinius reikalavimus. Optimalus „4MOTION“ ir TDI variklio su DPF suderinamumas leidžia pasiekti labai mažą šios klasės automobiliui anglies dvideginio emisiją – 172 g/km (furgonas), 176 g/km („Kombi“ ir „Life“). 

Analogiškai mažos ir „Caddy 4MOTION“ vidutinės degalų sąnaudos: furgono – 6,6 l/100 km, „Kombi“ ir „Life“ – atitinkamai 6,7 l/100 km. Visų versijų „Volkswagen Caddy 4MOTION“ maksimalus greitis – 164 km/h, o pasaulinės rinkos debiutanto kainas sužinosime tik Hanoverio IAA parodoje.