2009.04.22
Hanoverio parodoje Volkswagen pristato "BlueMotion" technologijas

Naujasis Volkswagen Polo - neabejotina parodos žvaigždė 16-os salės stende.

Prekybos mugėje dominuoja pagrindinė tema - procesų ir technologijų, esančių po Volkswagen „BlueMotionTechnologies“ ženklu, demonstravimas. O šios savybės nesunkiai randamos automobilių gamyboje bei pačiuose automobiliuose.

„BlueMotionTechnologies“ ženkliukas apima visos Volkswagen gamybos arba arti gamybos esančias technologijas ir produktus, kurie žymiai sumažina degalų sąnaudas ir CO2 emisijas. Lankytojai Volkswagen stende gali pamatyti kaip naujoviškos ir ekologiškos koncepcijos yra integruojamos į automobilio gyvavimo tarpsnį.

Volkswagen teikia prioritetus išteklių konservavimui tiek naudodami lengvas medžiagas automobilių konstrukcijose, tiek plėtodami biodegalus, kad sumažintų CO2 emisijas. Lankytojai taip pat gali apžvelgti eksponatus, pristatančius daugelį modernių degalų ir agregatų strategijas kaip TDI, TSI ir DSG, bei sužinoti kaip jie veikia.

Be su automobiliais susijusių temų, Volkswagen demonstruoja ir geriausius praktiškus ateities sprendimus, tokius kaip „co-gen“ paketas. Šis darinys, generuojantis šilumą ir galią, iliustruoja šiuolaikinį Volkswagen variklių pritaikymą optimizuojant energijos efektyvumą pramonės procesuose.

Taip pat bet kuris norintis pradėti karjerą didžiausioje Europos automobilių gamybos bendrovėje susiras daugybę informacijos Hanoveryje atvėrusioje parodoje. Volkswagen personalo marketingo komanda laukia lankytojų 16-oje salėje. Volkswagen taip pat turi stendą naujausių technologijų mėgėjams „TectoYou“ 34-ame paviljone.

Hanoverio „Messe 2009“ - labiausiai prestižinis technologijos renginys. Daugiau nei 6 000 dalyvių iš 61 šalies šiais metais demonstruoja savo produktus ir „know-how“ 224 800 kvadratinių metrų ekspozicijų plote.

Pastaba: šis tekstas ir fotografijos yra spaudos duomenų bazėje, svetainėje www.volkswagen-media-services.com.