2009.07.28
Volkswagen Group per pirmąjį pusmetį padidino savo dalį pasaulinėje rinkoje
„Viskas vyksta pagal planą, tačiau antrąjį pusmetį mums teks įdėti dar daugiau pastangų,”- teigia Volkswagen Group pardavimų ir rinkodaros vadovas Detlefas Wittigas. Sudėtingomis ekonominėmis sąlygomis didžiausia Europos automobilių gamintoja - Volkswagen Group - per pirmąjį šių metų pusmetį padidino savo dalį pasaulinėje lengvųjų automobilių rinkoje 12 procentų. Per tą patį 2008 metų laikotarpį augimas sudarė 9,9 procento.

Šiuo laikotarpiu pirkėjams patiekta 3 100 300** (3 265 200*; -5 procentai) automobilių, kai visa lengvųjų automobilių rinka sumažėjo 17,7 procento. Birželį Volkswagen Group  tiekimai išaugo 6,5 procento arba 609 800 (572 700) vienetų.

„Palyginti geri mūsų pardavimų skaičiai rodo, kad Volkswagen Group pasirinko teisingą kryptį. Viskas vyksta kaip ir buvo planuota. Tačiau norint nenukrypti nuo užsibrėžto kurso, dar daugiau pastangų mums teks įdėti per antrąjį pusmetį, nes nežinomybė ekonomikoje tęsis visus metus,” – analizuodamas pirmojo pusmečio rezultatus Volfsburge kalbėjo D. Wittigas.

Padidėjo Volkswagen automobilių tiekimai

Volkswagen lengvųjų automobilių pardavimai pirmąjį pusmetį išaugo 1,7 procentinio punkto iki 8 (6,3) procento. Tiekimai iki birželio mėnesio pabaigos išaugo 2,2 procento 1 949 000 (1 907 800) automobilių. Tai pasiekta dėl labai intensyvios plėtros Vokietijoje, Brazilijoje ir ypač Kinijoje. Tiguan, Scirocco, Passat CC ir Golf pardavimų skaičiai gamintojams labai patrauklūs. Sprendžiant iš naujausių atsiliepimų bei užsakymų skaičiaus, per artimiausius mėnesius teigiamų rezultatų galima tikėtis ir iš naujojo Polo. Visoje rinkoje labiau išsiskyrė Audi, Škoda ir SEAT automobilių plėtra.

Sutvirtėjo pozicija svarbiuose pardavimų regionuose

Volkswagen Group automobiliai palyginti gerą paklausą turėjo visuose jai svarbiuose pardavimų regionuose. Kai lengvųjų automobilių rinka Europoje sumažėjo 18,4 procento, grupė nurodė gerokai mažesnį mažėjimą - 11,7 procento arba 1 662 900 (1 883 700) vienetų.

Šiaurės Amerikos rinkai buvo patiekta 221 900 (253 900 - 12,6 procento) automobilių, tačiau rinka sumažėjo 33,2 procento. Pietų Amerikoje grupei tenkanti  lengvųjų automobilių rinkos dalis padidėjo 22,1 (19,0) procento. Brazilijoje, didžiausioje rinkoje šiame regione, tiekimai išaugo 6,1 procento 335 700 (316 300) automobilių, o lengvųjų automobilių rinkoje viršytas 3,7 procento augimas.

Čia ir toliau sėkmė lydėjo naujuosius Golf, kurie Brazilijoje - labiausiai perkami automobiliai.

Kai Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono automobilių rinka sumažėjo 0,6 procento, Volkswagen Group nurodė, kad čia jos parduotų automobilių skaičius padidėjo 723 800 vienetais (610 300; +18,6 procento). Kinijoje tiekimai padidėjo 652 200 vienetais (531 600; +22,7 procento).

Vokietijos rinkoje Volkswagen grupė pardavė 631 900 automobilių (metais anksčiau - 534 400; augimas +18,3 procento). Čia ypač didelė Volkswagen Fox, Polo, Golf, Tiguan, Scirocco ir Passat CC, Audi A3 ir Q5, SEAT Ibiza, Škoda Roomster, Fabia ir Superb bei Volkswagen Caddy paklausa. Vietinėje rinkoje pagrindinių Volkswagen markės automobilių parduota 339 000 (ankstesniais metais - 269 000; +26,0 procento).

* išskyrus Scania
**išskyrus Scania, įskaitant Volkswagen komercinius automobilius, sunkvežimius ir autobusus per 2009 metų sausį/vasarį.