2009.08.20
Naujos kartos Transporter, Multivan, Caravelle ir California
  • Naujų, geriausių parduodamų Volkswagen prekyba pradedama 2009 metų rudenį
  • Nauji „Common rail“ TDI varikliai įgalino degalų sąnaudas sumažinti 1,9 litro
  • Nauja išvaizda, atitinkanti rafinuotą Volkswagen dizaino DNR
  • Naujos informacinės ir pagalbinės sistemos - optimaliam komfortui ir saugumui
  • Naujos kartos ESP su pajudėjimo įkalnėje funkcija tapo standartine įranga visuose automobiliuose

    Transporter, Caravelle, Multivan ir California – tarptautiniu mastu geriausiai parduodami Volkswagen pagrindiniai modeliai. Jų populiarumą įrodo milijoniniai pardavimai. Šiuos automobilius mielai renkasi paslaugas teikiantys žmonės, prekybininkai, šeimos, verslo atstovai, keliautojai. Daugybę pritaikymo galimybių turintys automobiliai simbolizuoja transporto priemonės mobilumą ir įvairumą. Jau po kelių savaičių, kai rugsėjį Multivan ir California bus pristatyti IAA parodoje Frankfurte, nauja sėkmingų „Volkswagen Commercial Vehicle” karta išriedės į kelius.

    Naujosios versijos pasižymi dar mažesnėmis emisijomis ir tuo pat metu bus efektyvesnės, ekonomiškesnės, komfortiškesnės, elegantiškesnės, protingesnės ir saugesnės nei kada nors anksčiau. Išankstinė prekyba keturiomis pagrindinėmis versijomis prasidės dar IAA.

    Bestseleriui - įmantrumas ir pažangiosios technologijos

    Nuo šiol bestselerio kėbulo dizainas pagrįstas naujuoju Volkswagen dizaino DNR. Naujas priekio veidas automobiliams teikia dar daugiau elegantiškumo. Serija, kuri tarp Volkswagen darbuotojų žinoma kaip T5, taip pat gavo didelę technologijų injekciją. Pakanka paminėti vien variklius: nauji turbodyzeliniai (TDI) varikliai yra ne tik efektyvesni, ypatingai tylūs, bet ir dabar derinami su „Common rail“ įpurškimo sistema. Naujas TDI variklis įgalino sumažinti degalų sąnaudas 1,9 litro, o CO2 emisijos sumenko 52 g/km. Taigi, dabar visi varikliai atitinka EU5 emisijų standartus. Dar daugiau, naujos versijos nuo šiol pasirinktinai derinamos su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže (DSG) – tarptautiniu mastu pirmą kartą šios klasės istorijoje!

    Galite pasirinkti kitą papildomą privalumą – naują keturių varančiųjų ratų funkciją (4Motion su ketvirtos kartos Haldex movomis), leidžiančią užtikrintai jaustis net bekelėje.

    Kitas revoliucinis sprendimas naujuose modeliuose – nuo šių metų „Volkswagen Commercial Vehicles” siūloma 4Motion versija, suderinta su DSG. Saugumo savybės pagerėjo įdiegus standartinę pajudėjimo į kalną pagalbą, harmoningai derančią su įmantria ESP, avarinių šviesų įsijungimo smarkiai stabdant ir naujų pasirinktinų vairuotojo pagalbos sistemomis. Taipogi interjere dabar pritaikyti nauji prietaisai, vairai, radijo ir navigacijos sistemos ir tekstūros, pabrėžiančios ergonomikos įmantrumą.

    Keturi nauji „Common rail“ TDI ir dviejų sankabų pavarų dėžės

    Su naujais keturių cilindrų dyzeliniais varikliais su „Common rail“ įpurškimu, geriausiai parduodama Vokietijoje ir Europoje serija nustato naujas ekonomijos ir draugiškumo aplinkai ribas. 1 968 cm³ litro darbo tūrį turinčio TDI galingumas siekia 62 kW/84 AG, 75 kW/102 AG, 103 kW/140 AG arba 132 kW/180 AG.

    140 AG variklis aprūpintas kintamos geometrijos turbokompresoriumi. „Volkswagen Commercial Vehicles” didžiausio galingumo 180 AG versijoje įtaisė dviejų lygių kompresorių su dviem turbokompresoriais. Tai nemenka naujovė tokio tipo Volkswagen automobiliuose. Svarbiausia savybė - degalų taupymas. Pirmą kartą pasaulyje transporteris, furgonas arba turistinis automobilis suderintas su 7 laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže (DSG), kuri leidžia 180 AG versijoje degalų sąnaudas sumažinti 1,9 litro lyginant su ankstesne 6 laipsnių automatine pavarų dėže.

    Patobulintas ir 85 kW/115 AG benzininis variklis, kuris dabar atitinka EU5 emisijų standartus.

    Lyginant su ankstesnėmis kartomis, Volkswagen sugebėjo sumažinti CO2 emisijas ir degalų sąnaudas visoje naujojoje serijoje vidutiniškai 10 procentų. Automobiliuose su mechanine pavarų dėže ir priekinių ratų pavara CO2 emisijos ir degalų sąnaudos* svyruoja nuo 7,2 litro / 190 g/km CO2 (84 AG ir 102 AG) iki 7,5 litro / 190 g/km CO2 (180 AG) arba 0,9 litro mažiau nei kada nors anksčiau.

    Net silpniausias 84 AG TDI variklis pasižymi maksimaliu 220 niutonmetrų sukimo momentu prie 1 250 aps./min. 102 AG versija 250 niutonmetrus pasiekia nuo 1 500 aps./min., o 140 AG TDI 340 niutonmetrų ribą perkopia nuo 1 750 aps./min. 180 AG TDI išsuka alkūninį veleną iki įspūdingų 400 niutonmetrų nuo 1 500 aps./min. Visos versijos aprūpintos smulkiųjų dalelių filtrais.

    Multivan ir kompanija – su naująja Volkswagen dizaino DNR

    Kartu su kitomis dizaino įmantrybėmis naujosios kartos automobiliai iš kitų išsiskiria visiškai modifikuota priekine dalimi. Švarios, horizontalios linijos suteikia laikui nepavaldžią, elegantišką išvaizdą. Radiatoriaus grotelės - visiškai juodos. Transporter (furgonas, kombi, bortinis), Caravelle Trendline ir California Beach grotelės - juodos matinės. Caravelle Comfortline, Multivan (rekreacinis ir verslo furgonai) ir California Comfortline (turistinis furgonas) būdingos visiškai juodos blizgančios grotelės, dar paryškintos chromuota juosta. Aukščiausiai esanti juosta vizualiai pratęsta, darniai įsikomponuojanti į naujų žibintų dizainą.

    Taipogi pirmą kartą istorijoje galiniame buferyje naujai sukurti rūko žibintai, veikiantys ir kaip kampinės šviesos. Galinės Caravelle, Multivan ir California dalys, lyginant su ankstesnėmis versijomis, pasikeitė ir dabar turi naujus galinius žibintus, atitinkančius šiuolaikinio dizaino DNR.

    Nauji vairuotojo pagalbininkai ir papildoma standartinė įranga

    Priklausomai nuo automobilio įrangos lygio, naujo modelio Volkswagen komplektuojami su naujais 17 ir 18 colių lengvo lydinio ratlankiais, naujais išoriniais veidrodėliais ir patobulintais aerodinamikos elementais. Pirmą kartą automobilio gamybos istorijoje išorės veidrodėliuose patalpinta visa antenos sistema.

    Dar viena klasę sudrebinsianti naujovė – geriausiai parduodami automobiliai gali būti užsakomi su kelio juostos keitimo pagalbos sistema. Kaip ir jau matyta Touareg, ši sistema per išorinius LED veidrodėlius įspėja vairuotoją apie esančius automobilius aklojoje zonoje.

    Dar viena naujiena - padangų stebėjimo ekranas (TMD). TMD nuolat analizuoja kaip greitai sukasi padangos. Lygindama skirtingus greičius, sistema įspėja apie nukritusį slėgį.

    Multivan Comfortline versija dabar derinama su 16 colių lietais ratlankiais, o Multivan Highline - su naujais 17 colių lietais ratlankiais ir chromuotais padailinimais šonuose bei gale.

    Interjeras, nutiesęs tiltą į lengvuosius automobilius

    Visiškai atnaujinti ir minėtų modelių interjerai. Pakanka vien žvilgterėti į prietaisų skydelį. Naujas jo dizainas iškart krinta į akis, jie apšviečiami iš apačios baltai ir paryškinti chromuotu rėmeliu.

    Kiekvieno modelio rodmenų skalėje yra ir derinimo su rekomendacine pavaros jungimo funkcija.

    Atnaujinta ir ištisa radijo bei navigacijos sistemų kolekcija. Naujas aukščiausios klasės elementas - RNS 510 su liečiamuoju ekranu ir kietu disku navigatoriui. Pasirenkama Dynaudio garso sistema suteikia nuostabią koncerto salės akustiką. USB prieiga, Media-IN, leidžia jums prijungti bet kokius įrenginius, tokius kaip MP3 grotuvai, greitai ir lengvai.

    Nauji atributai salone - pusiau automatinės ir automatinės oro kondicionavimo sistemos jungikliai ir trijų stipinų vairai. Daugelis versijų turi ir standartinės įrangos papildymų.

    Multivan Startline irgi gavo keletą puikių patobulinimų. Palyginus su ankstesniu, naujas bazinis modelis dabar turi pilnai dekoruotą saloną ir šonines užuolaidos tipo saugos oro pagalves vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui.

    Standartinis padailintas buferis liudija, kad Startline yra Multivan šeimos narys.

    Ir paskutinė, bet ne prasčiausia naujiena – Transporter gali būti užsakytas su nauja dviguba keleivine priekine sėdyne, kuri gali būti sulankstoma.

    Visa tai salonuose pasirodys jau greitai - spalio viduryje.

    * - degalų sąnaudos ir emisijos atitinka uždarą Transporter su trumpa ratų baze ir įprastu stogu