2010.02.02
Golf – saugiausias 2009 metų automobilis
Sėkmingąjį Wolfsburgo modelį geriausiai įvertino ir EuroNCAP ekspertai
Pirmą kartą savo istorijoje EuroNCAP institutas Briuselyje apibendrino 2009 metų avarijų testų rezultatus ir įvardino saugiausią metų automobilį. Surinkęs maksimalų galimą 103 taškų įvertinimą Golf įrodė savo pranašumą prieš kitus konkurentus.

EuroNCAP penkių žvaigždučių įvertinimą Golf jau buvo gavęs 2008 metais. Tačiau netenka pamiršti, kad nuo 1997 m. EuroNCAP vykdoma bandymų programa apsiribodavo tik priekinių, šoninių susidūrimų ir kontaktų su pėsčiaisiais padarinių analize. Kai praėjusių metų pradžioje vertinimo kriterijai buvo sugriežtinti, Golf išbandytas dar kartą. Vokiškas modelis įspūdingai pasirodė visose keturiose naujose vertinimų programose - suaugusių keleivių apsaugos, vaikų apsaugos, pėsčiųjų apsaugos ir pagalbinių, vairuotojui padedančių saugos sistemų kategorijose. Bestseleris iš Wolfsburgo pelnė maksimalų 103 taškų įvertinimą ir buvo paskelbtas „Saugiausiu 2009 metų automobiliu“.

Iš viso pagal naują, griežtesnę ir sudėtingesnę EuroNCAP avarijų metodiką pernai išbandyti 33 automobiliai.

Elektroninio saugumo ir pagalbinės sistemos, padedančios išvengti avarijų ir rimtų sužeidimų, dabar yra testuojamos pagal naujus, griežtesnius vertinimo metodus. Golf užtikrina maksimalų saugumą pagal standartines saugumo savybes, tokias kaip ESP ir ABS su vairo pasukimo ir stabdymo pagalbomis, ASR, EDS, MSR, Isofix tvirtinimo taškus dviems vaikiškoms kėdutėms ant galinės sėdynės, taip pat ir oro saugos pagalves vairuotojui ir priekiniam keleiviui, su galimybe deaktyvuoti keleivio pagalvę, taip pat ir kojų kelių oro saugos pagalves vairuotojui ir galvos oro pagalvių sistemą priekiniams ir galiniams keleiviams bei šonines oro saugos pagalves.

Tokiu būdu Golf ne tik atitinka visus griežtesnius Europos saugumo standartus. Aukštą Golf saugumo lygį liudija irgi pernai jo pelnytas prestižinis „Top Safety Pick“ apdovanojimas, kurį Golfui suteikė nepriklausomas JAV saugumo institutas „Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS). Bandymų pagal šio instituto metodiką metu automobiliai yra testuojami imituojant priekinį susidūrimą esant 40 mylių (64 km/val.) greičiui ir šoninį susidūrimą prie 31 mylios (50 km/val.) greičio su judančiu barjeru, kurio forma atitinka lengvojo visureigio priekį. Bandymuose visapusiškai ištirta ir sėdynės deformacija galinio susidūrimo metu.