2010.05.05
Sėkmingas Volkswagen Commercial Vehicles 2010-ųjų startas

■Pirmąjį ketvirtį pasaulinės automobilių pristatymo apimtys klientams padidėjo 13,7 proc.
■Pristatymai kai kuriose didelėse Europos rinkose išaugo dvigubai
■Žymus pagerėjimas - kovą
■Volkswagen Commercial Vehicles liko Europos rinkos lyderiu ir 2009-aisiais


Volkswagen Commercial Vehicles per pirmąjį šių metų ketvirtį fiksuoja augančius pardavimo skaičius. Europoje pirmaujantis lengvųjų komercinių automobilių gamintojas per šį laikotarpį klientams pristatė 88 900 savo gamos automobilių visame pasaulyje, o tai atitinka 13,7 proc. augimą lyginant su atitinkamu praėjusių metų periodu (2009 m. pirmas ketv. - 78 200 automobilių).

„Jau aišku, kad komercinių automobilių pardavimai po labai ryškaus 2009 metų nuosmukio Europoje, kurį įtakojo ekonominė krizė, didėja, - teigia Volkswagen Commercial Vehicles valdybos narys pardavimams ir marketingui Haraldas Schomburgas. - Inovatyvūs mūsų lengvieji komerciniai automobiliai labai palankiai priimami atsigaunančioje rinkoje, o ji ir sukuria papildomą automobilių poreikį. 2010-ieji taip pat nebus lengvi, tačiau verslo vystymosi tempai teikia mums optimizmo“.

2010 metų sausio - kovo mėnesiais Vakarų Europoje pardavimai pakilo 8,9 procento iki 53 600 vienetų (2009 m. pirmas ketv. - 49 200 automobilių). Volkswagen Commercial Vehicles daugiausiai klientams automobilių pateikė Vokietijoje – 24 150 (2009 m. pirmą ketv - 24 900; -2,9 proc.), nors rinkai stigo valstybinės paramos, teikiamos už senus utilizuojamus automobilius. Kitose didesnėse Europos rinkose, kur pernai dėl pasaulinės ekonomikos krizės lengvųjų komercinių automobilių pardavimai gerokai nusmuko, Volkswagen Commercial Vehicles produktai per pirmus šių metų tris mėnesius kai kuriais atvejais pasiekė dviženklius augimo rodiklius.

Jungtinėje Karalystėje pardavimai pakilo iki 6 600 automobilių (2009 m. pirmas ketv. - 4 300 automobilių; +52,3 proc.), Prancūzijoje išaugo 28,7 proc., o Ispanijoje – 33,3 proc.

Didžiausio dėmesio sulaukė T5 automobilių serija, kurios pardavimai kilo 18 proc. Nuo sausio iki kovo visame pasaulyje parduota 32 950 Transporter, Caravelle, Multivan ir California mikroautobusų (2009 m. pirmą ketv. - 27 900 automobilių).

„Naujasis T5 padarė didelį žingsnį į priekį kalbant apie degalų sąnaudas ir bendras patiriamas išlaidas, - pripažino H. Schomburgas. -Mūsų geriausio Tranporter užsakymų eilė nuteikia labai pozityviai“.

Didžiausia Volkswagen Commercial Vehicles rinka už Europos ribų buvo Brazilija, kur pristatymai padidėjo 54,9 proc. iki 20 600 Saveiro ir T2 modelių (2009 m. pirmą ketv. - 13 300 automobilių). Pardavimai Artimuosiuose Rytuose lyginant su praėjusių metų rodikliais beveik padvigubėjo. Ypatingai didelis augimas užfiksuotas Turkijoje, kur klientams pristatyti 3 800 automobiliai (2009 m. pirmą ketv. - 1 800 automobilių; +113,3 proc.).

Šių metų kovą rinkai pristatyta ketvirtoji Volkswagen Commercial Vehicles modelių serija – Amarok debiutavo Pietų Amerikoje. Mėnesio pabaigoje naujajam Amarok jau sulaukta per 18 000 užsakymų.

Palankiausias markei buvo kovas. Pardavimai šį mėnesį pakilo 20,7 proc. iki 41 700 automobilių (2009 m. kovo mėn. - 34 500). Vakarų Europoje Volkswagen Commercial Vehicles pardavimai kilo 15,6 proc. iki 26 250 lengvųjų komercinių automobilių (2009 m. kovo mėn. - 22 700). Pardavimai Vokietijoje pakilo 3,3 proc. iki 12 000 pristatymų klientams (2009 m. kovo mėn. - 11 600).

„Padidėjusią Volkswagen komercinių lengvųjų automobilių pristatymų apimtį didelėse rinkose ir gerą automobilių užsakymų situaciją pirmąjį ketvirtį lėmė nuolatinė mūsų importuotojų ir atstovybių rinkos kultivavimo veikla, - sėkmingo darbo paslaptis aiškina H. Schomburgas. -Ligšiolinis vystymasis leidžia mums būti užtikrintiems, kad mes ir toliau 2010-aisiais Europoje išlaikysime poziciją „numeris vienas“.

2009-ieji buvo tretieji metai iš eilės, kai Hanoveryje įsikūrusi Volkswagen Commercial Vehicles markė dominavo Europos lengvųjų komercinių automobilių registravimo statistikos suvestinių lentelėse. 2009-aisiais markės lengvųjų komercinių automobilių Europos rinkos dalis pakilo iki 15,9 proc. (2008-aisiais – 15 proc.). 2009 m. su Volkswagen ženku buvo naujai įregistruoti Europoje apie 247 800 lengvųjų komercinių automobilių.