2011.01.26
Volkswagen Commercial Vehicles 2010 metais net 22,8 proc. daugiau automobilių pristatė klientams
Per praėjusius 2010 metus Volkswagen Commercial Vehicles visame pasaulyje iš viso pardavė 435 600 lengvųjų komercinių automobilių. Tai sudarė 22,8 proc. augimą palyginus su dar ankstesniais metais (2009 m. – 354 800 vienetų*). „Po 2009-ųjų didelio masto finansinės krizės ir rinkos nuosmukio pernai jau sugrįžome į 2007 ir 2008 metų rekordinių savo pardavimų lygį. Tai reiškia, kad dabar mes jau tvirtai stovime ant kojų ir toliau plėtosime augimo planus“ **, - taip šį reiškinį pakomentavo Volkswagen Commercial Vehicles valdybos narys pardavimams ir marketingui Haraldas Schomburgas

 
2010-ųjų metų augimą labiausiai nulėmė geriausiai parduodama T5 serija - Transporter, Caravelle, Multivan ir California versijos. Visame pasaulyje T5 paklausa išaugo 27 procentais iki 148 000 automobilių (2009 m. – 116 500).

Tuo tarpu Caddy gama visame pasaulyje buvo pristatyta 128 700 vienetų tiražu, arba aštuoniais procentais mažiau, nei atitinkamu ankstesnių metų laikotarpiu, kai naujų automobilių pardavimus skatino valstybinės senų automobilių utilizavimo schemos (2009 m. – 139 800).

Crafter pardavimai padidėjo 10,4 proc. iki 37 450 vienetų (2009 m. – 33 900).
Naujasis Amarok per pirmuosius gamybos metus paplito 22 600 vienetų tiražu. 2011-iesiems metams naujajam Volkswagen pikapui pateikta 40 000 užsakymų.

Brazilijoje pagamintų lengvųjų komercinių automobilių pardavimai taip pat padidėjo: Saveiro pristatymai klientams net padvigubėjo nuo 36 900 vienetų 2009 metais iki pernykščių 72 800. Brazilijoje gaminamų klasikinių T2 pardavimai išliko stabilūs – 26 100 pristatymų (2009 m. – 27 500).

Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją), markės pristatymai pakilo 21 procentu iki 130 400 vienetų (2009 m. – 107 800).
Vokietijos 2010 metų rinką labai paveikė nutraukta valstybinė senų automobilių utilizavimo paskata perkant naują automobilį, todėl iš viso buvo pristatyta 115 000 automobilių (2009 m. – 123 700; -7,0 proc.). Tai ypač atsiliepė Caddy pardavimams. Vis dėlto Vokietijoje Volkswagen Commercial Vehicles turi didžiausią lengvųjų komercinių automobilių rinkos dalį.

Rytų Europoje markė pardavė 26 700 lengvųjų komercinių automobilių (2009 m. – 26 500). Labiausiai pardavimai išaugo Rusijoje - net 27,8 proc. iki 7 200 vienetų (2009 m. – 5 700).

Turkijoje Volkswagen Commercial Vehicles patyrė 126,3 procentų pakilimą pristatydami klientams 26 700 automobilių (2009 m. – 10 600).

Pietų Amerika dar kartą pasirodė kaip didžiausia Volkswagen Commercial Vehicles rinka už Europos ribų. Ten praėjusiais metais pardavimai išaugo iki rekordinių 84,5 proc. (pristatyta 113 700 automobilių). Tai T2, Saveiro ir Amarok automobiliai (2009 m. – 61 600).

„Mūsų modernūs, efektyvūs produktai, tokie kaip naujasis Amarok, naujasis T5 ir naujasis Caddy sparčiai plinta ir populiarėja tarptautinėse rinkose. Mūsų dileriai, importuotojai ir partneriai visame pasaulyje atliko fantastišką darbą. Pakilimas rinkose - tai ženklas, kad į ateitį mes galime žvelgti dar optimistiškiau“, - akcentavo Haraldas Schomburgas.

*Išskyrus Volkswagen Commercial Vehicles sunkvežimių ir autobusų pristatymus 2009 metų sausio-vasario mėnesiais.
**Pasauliniai lengvųjų komercinių automobilių pristatymo rodikliai 2007 m. sudarė 442 000, o 2008 m. – 447 250; abu skaičiai pakoreguoti atsižvelgiant į Brazilijoje pagaminamų Volkswagen sunkvežimių ir autobusų pardavimus, kai ši kompanija 2009 m. kovo mėn. buvo parduota MAN.