2011.02.10
Volkswagen vien tik sausį klientams pristatė daugiau nei 400 000 lengvųjų automobilių
 
  • Automobilių pristatymai išaugo 16,5 procento
  • „Puikus Volkswagen lengvųjų automobilių startas 2011-aisiais“, - tokia valdybos nario Ch. Klinglerio nuomonė

Volkswagen lengvųjų automobilių markė naujus metus pradėjo žymiu pristatymų augimu. Sausį visame pasaulyje klientams pristata daugiau nei 418 000 (2010 m. sausį – 359 400) automobilių.

„Nauja aplinkai draugiškų modelių gama yra būtent tai, ko ieško mūsų klientai visame pasaulyje“, – šiuos pasiekimus Wolfsburge įvykusiame pasitarime komentavo Volkswagen grupės ir Volkswagen lengvųjų automobilių markės valdybos narys pardavimams ir marketingui Christianas Klingeris.

Volkswagen lengvųjų automobilių markei ypatingai gerai sekėsi augančiuose automobilių rinkų regionuose. Sausį 62 400 (53 800; +16,1 procentų) automobilių buvo pristatyta Pietų Amerikos regione. Azijos–Ramiojo vandenyno regione markė pranešė apie 31,5 procento augimą iki 187 700 (142 700) vienetų. Šiame regione galima išskirti Kiniją (kartu su Honkongu), kur automobilių pristatymai išaugo labiausiai, iki 175 000 (135 200; +29,4 procento). Indijoje automobilių pardavimai padidėjo dešimt kartų iki 4 000 vienetų.

Markė taip pat skelbia apie augimą Centrinėje ir Rytinėje Europoje iki 10 100 (7 600; +32,3 procento) automobilių.

Rusijoje Volkswagen lengvųjų automobilių markė pristatė 4 300 (2 200; +91,5 procento) automobilių klientams ir beveik padvigubino 2010 metų sausio mėnesio rezultatą.

Situacija visoje Europoje išliko stabili. Klientams pristatyta 124 600 (126 100; -1,2 procento) Volkswagen automobilių. Šiaurės Amerikos regione Volkswagen keleivinių automobilių markės pristatymai ūgtelėjo iki 30 400 (29 200; +4,2 procento) vienetų.

Pastaba: šį tekstą galite atsisiųsti iš www.volkswagen-media-services.com.